Saturday, January 8, 2011

Quotes from the past.

I was looking through a bit of my old stuff when I found this little notebook full of Chinese words in my own handwriting. Turns out I was writing down quotes from shows that I was watching years ago. I don't remember what shows they were though.

Here are some of the better ones.

- 我怕自己一旦依赖一个人,最后那个人还是离开。我不要伤心,我不要绝望。
- 我真的改变了吗?跟以前不同吗?改变了,便不是我了吗?是坏事吗?我... 后悔吗?
- 追求快乐是应该的,根本不需要找理由。
- 我不恐惧爱情,我恐惧的是爱太深了,以后带来的心碎。
- “我真的不知道世界上还有什么诺言是真的。” “但是你不能因为这个世界上那些伤害你的人而对其他人失去信心。” “那是因为你没有受过伤。”

2 comments:

Zayn said...

from 格鬥 ^^

Loretta Sze said...

Lol I know the last few are. I know the first couple are from XJSN or something.